Como Բլոգ

Բիզնես գործընթացների կառավարում

CRM, Management, Success Story

Բիզնես գործընթացների կառավարում

Հեղ.՝ Դավիթ Սահակյան, ֆիզ-մաթ գիտ․թեկնածու - 29/03/2025

Ինչպե՞ս կարող է բիզնես գործընթացների կառավարումը բարձրացնել բիզնեսի արդյունավետությունը

Արհեստական բանականություն AI -ով մարդիկ

Tech and AI

Արհեստական բանականություն AI -ով մարդիկ

Հեղ.՝ Աննա Բալյան - 05/03/2025

Արհեստական բանականությունը մարդուն չի փոխարինի, բայց AI-ով մարդիկ կփոխարինեն առանց AI-ի մարդկանց

EOQ  Օպտիմալ պատվերի քանակ

Management, Sales and Trade

EOQ Օպտիմալ պատվերի քանակ

Հեղ.՝ Աննա Բալյան - 04/03/2025

EOQ ՝ Օպտիմալ պատվերի քանակի մոդել․ ինչպես ճիշտ պահեստավորել եւ կրճատել պատվերի ծախսը

ABC Վերլուծություն

CRM, Management, Sales and Trade

ABC Վերլուծություն

Հեղ.՝ Garegin Sargsyan - 04/03/2025

ABC Վերլուծություն` ապրանքների դասակարգման մոդել ըստ վաճառքի ծավալի

Լոյալության ծրագրեր ` հավատարիմ հաճախորդներ

CRM, Marketing

Լոյալության ծրագրեր ` հավատարիմ հաճախորդներ

Հեղ.՝ Գարեգին Սարգսյան - 27/02/2025

Լոյալության ծրագրերը նպաստում են հաճախորդների հավատարմությանը՝ առաջարկելով զեղչեր, բոնուսներ, քեշբեք և VIP ծառայություններ: Ճիշտ ընտրված ծրագիրը ոչ միայն բարձրացնում է վաճառքները, այլև ամրապնդում է հաճախորդների երկարաժամկետ նվիրվածությունը և դրական փորձը բրենդի հետ:

Փոքր բիզնեսի մարքեթինգ ՝  հաջող վաճառքի բանալին

CRM, Marketing, Sales and Trade

Փոքր բիզնեսի մարքեթինգ ՝ հաջող վաճառքի բանալին

Հեղ.՝ Աննա Բալյան - 26/02/2025

Կան բազմաթիվ եղանակներ, որոնց միջոցով փոքր բիզնեսները կարող են արդյունավետորեն ներգրավել հաճախորդներին, ձևավորել իրենց բրենդը և ապահովել երկարաժամկետ աճ։

Կանբան մեթոդ

Management, Success Story

Կանբան մեթոդ

Հեղ.՝ Աննա Բալյան - 26/02/2025

Կանբան մեթոդ․ «Տեսանելի քարտ»՝ միտված խնայողությանն ու արդյունավետությանը

Ֆինանսական պլանավորում

Management

Ֆինանսական պլանավորում

Հեղ.՝ Աննա Բալյան - 23/02/2025

Բիզնեսի ֆինանսական պլանավորում․ կայունության եւ աճի հիմնաքարը

Մարքեթինգ թե՞ PR․ ո՞րը պետք է կիրառել բիզնեսում

Marketing

Մարքեթինգ թե՞ PR․ ո՞րը պետք է կիրառել բիզնեսում

Հեղ.՝ Աննա Բալյան - 17/02/2025

Մարքեթի՞նգ թե՞ PR․ ո՞րը պետք է կիրառել բիզնեսում

Ինչպես կիրառել CRM համակարգը

CRM, Marketing

Ինչպես կիրառել CRM համակարգը

Հեղ.՝ Գարեգին Սարգսյան - 16/02/2025

Ինչպես կիրառել CRM համակարգը առավելագույն արդյունք ստանալու համար

Բիզնեսի Հոգեբանություն

HRM, Management

Բիզնեսի Հոգեբանություն

Հեղ.՝ տնտեսագիտության թեկնածու, դոցենտ , Կարեն Մամիկոնյան - 15/02/2025

Բիզնեսի հոգեբանությունն ուսումնասիրում է ձեռնարկատիրական միջավայրի հոգեբանական գործոնները, ազդեցությունը որոշումների վրա և թիմային փոխհարաբերությունները՝ նպաստելով արդյունավետ կառավարմանը։

Սկսնակ ձեռնարկատերերի հիմնական սխալները

Management, Marketing

Սկսնակ ձեռնարկատերերի հիմնական սխալները

Հեղ.՝ Թագուհի Մելքոնյան - 15/02/2025

Սկսնակ ձեռնարկատերերի հիմնական սխալները և դրանցից խուսափելու ուղիները

CRM մարքեթինգի ավտոմատացում

CRM, Marketing

CRM մարքեթինգի ավտոմատացում

Հեղ.՝ Աննա Բալյան - 11/02/2025

Մարքեթինգի ավտոմատացումը CRM-ում․ ինչպես օպտիմալացնել վաճառքները

KPI արդյունավետության ցուցանիշներ

CRM, HRM, Management

KPI արդյունավետության ցուցանիշներ

Հեղ.՝ Աննա Բալյան - 10/02/2025

 Հնգամյա պլանից մինչեւ Big Data. KPI արդյունավետության ցուցանիշներ ը որպես կատարողականի գնահատման գործիք ։ Կատարողականի հիմնական ցուցանիշներ

STP Սեգմենտավորում, թիրախավորում, դիրքավորում

CRM, Marketing

STP Սեգմենտավորում, թիրախավորում, դիրքավորում

Հեղ.՝ Աննա Բալյան - 10/02/2025

Սեգմենտավորում, թիրախավորում, դիրքավորում շուկայում․ ուսանելի մարկետինգ

Մանրածախ բիզնես վաճառքի ապագան թվայնացումն է

Management, Sales and Trade, Success Story

Մանրածախ բիզնես վաճառքի ապագան թվայնացումն է

Հեղ.՝ Աննա Բալյան - 09/02/2025

Մանրածախ բիզնես. վաճառքի ապագան թվային տեխնոլոգիաների եւ անալիտիկայի միջոցով

CRM համակարգ փոքր բիզնեսի համար

CRM, Marketing

CRM համակարգ փոքր բիզնեսի համար

Հեղ.՝ Աննա Բալյան - 08/02/2025

Փոքր և միջին բիզնեսներում հաճախ տեղեկատվությունը բաժանված է տարբեր հարթակներում կամ բաժիններում

CRM ավտոմատացում Հավատարիմ հաճախորդներ

CRM, Marketing

CRM ավտոմատացում Հավատարիմ հաճախորդներ

Հեղ.՝ Գարեգին Սարգսյան - 07/02/2025

CRM ավտոմատացման դերը հաճախորդների հավատարմության բարձրացման մեջ

CRM ծրագրային փաթեթ ՝ արդյունավետ ներդրման քայլերը

CRM, Management

CRM ծրագրային փաթեթ ՝ արդյունավետ ներդրման քայլերը

Հեղ.՝ Աննա Բալյան - 06/02/2025

CRM համակարգեր կամ ծրագրեր ՝ արդյունավետ ներդրման քայլերը և հաջողության ռազմավարությունները

Բիզնեսի ընդլայնում  ՝ մահվան 51 դեպքով . ուսանելի մենեջմենթ

Management, Success Story

Բիզնեսի ընդլայնում ՝ մահվան 51 դեպքով . ուսանելի մենեջմենթ

Հեղ.՝ Աննա Բալյան - 06/02/2025

Ինչպե՞ս Տոյոտան շտկեց հեղինակությունը մահվան 51 դեպքից հետո․ ուսանելի մենեջմենթ այլ ընկերությունների համար