Como CRM ներդրում։ Խորհրդատվություն և ուսուցում՝ ձեր բիզնեսը նոր մակարդակի հասցնելու համար

Կապ մեզ հետ

Ինչո՞ւ իրականացնել Como CRM ծրագրի ներդրում

CRM համակարգի ներդրում ը բիզնեսի գործընթացները նոր մակարդակի բարձրացնելու լավագույն միջոցներից է: Այն ոչ միայն հեշտացնում է աշխատանքային հոսքերը, այլև ավելի արդյունավետ է կառավարում տվյալները և ամրապնդում հաճախորդների հետ ձեր հարաբերությունները: Միայն թե, պետք է գիտակցել, որ դա այնքան էլ պարզ գործընթաց չէ․ Բիզնեսի գնահատում ից, Բիզնես պրոցեսների կառուցում ից ու CRM ծրագրի ներդրում իրականացնելուց հետո էլ եթե  շատ գործընթացներ ավտոմատացվում են, ապա որոշ աշխատանքներ ձեռքով եւ մտքով պետք է անեն աշխատակիցները, օրինակ, սկզբնական տվյալների ներմուծումը, վավերացումը, բարդ գործարքների դեպքում վաճառքների կառավարումը, հաճախորդների հետ շփումը եւ այլն։

CRM համակարգի ներդրում

CRM համակարգը հենված է երեք հիմնասյուների վրա՝ մարկետինգ, վաճառք և հաճախորդների սպասարկում, եւ այս երեք ոլորտներում էլ հավաքված ինֆորմացիան համակարգը ծառայեցնում է մեկը մյուսին: Այն ավտոմատացնում է կոնտակտների կառավարումը, վաճառքների հետևումը, էլեկտրոնային նամակների ուղարկումը, հաշվետվությունների ստեղծումը եւ շատ այլ գործընթացներ:

Այսպիսով, եթե օրինակ հաճախորդների սպասարկման թիմից CRM համակարգը ստանում է բարելավման առաջարկ կամ լուծման ենթակա խնդիր, ապա ձևավորում է «հայտ» և ճիշտ ուղղորդում համապատասխան ստորաբաժանմանը, ասենք, վաճառքի պրոցեսով, ապրանքի որակով կամ  արտադրությամբ զբաղվող թիմին:

Մարկետինգի մասով՝ համակարգն օգնում է ներգրավել նոր հաճախորդներ և պահպանել գործողների լոյալությունը, ընդ որում, ոչ միայն բոնուսներով, այլեւ նրանց կարիքների ուսումնասիրմամբ եւ խնդիրների լուծմամբ:

Հաճախ մտածում ենք, թե վաճառքը պարզ պրոցես է՝ հաճախորդը ինչ-որ բան է վերցնում եւ գնում։ Այնինչ, շատ դեպքերում, հատկապես  B2B ոլորտում, անհրաժեշտ է լինում վաճառել ծրագրային ապահովում, հաշվապահական ծառայություն կամ մեծածախ ապրանքներ։ Այստեղ միանգամայն ուրիշ վաճառքի պրոցես է սկսվում՝ իր սկզբունքներով եւ գործընթացներով․ առաջանում է «վաճառքի ձագար», որը եթե ճիշտ չներդրվի եւ վաճառքն ունենա 1-2 փուլ, ապա կունենանք անբավարար ինֆորմացիա, իսկ եթե չափազանց շատ փուլեր ունենա, ապա այդ ժամանակ էլ վերլուծությունն է բարդանալու։ Այստեղ է, որ Como Code ընկերությունը վաճառում է իր փորձը, իբրեւ խորհրդատվություն, որպեսզի CRM համակարգերի օգտագործման արդյունավետությունը բարձրանա։

CRM ծրագրի ներդրումը մոդայիկ բան է դարձել՝ բոլորն ուզում են ունենալ եւ, բնականաբար, շուկայի պահանջարկից ելնելով էլ CRM ծրագրերի տեղական ու միջազգային արտադրողներն ու վաճառողներն են շատացել։ Մինչդեռ նրանցից շատերը նույնիսկ չեն պատկերացնում, թե ինչ բարդության գործ է դա․ եթե, ասենք, մշակում են գնորդների ցուցակի հնարավորություն եւ բոնուսի ֆունկցիա, ապա անունը դնում են «CRM համակարգ»եւ ասում են թե «CRM ներդրում» ենք իրականացնում և մտնում շուկա։ Այնինչ CRM-համակարգը շատ ավելի լայն հասկացություն է, որը գործընթացային ձեւով քայլ առ քայլ պետք է ներդրվի։ Եվ հենց այստեղ է, որ Como Code-ի տասնամյակների փորձը օգնում է լուծել նույնիսկ բարդ բիզնես խնդիրներ՝ ապահովելով համակարգի ամբողջական ներդրումը և աշխատակիցների վերապատրաստումը: Մենք ոչ միայն տրամադրում ենք տեխնիկական լուծումներ, այլև օգնում ենք ձեր կազմակերպությանը որդեգրել հաճախորդակենտրոն մտածելակերպ՝ ապահովելով ձեր բիզնեսի կայուն աճն ու զարգացումը:

Como CRM ներդրում փուլերը

CRM համակարգի ներդրում արդյութնավետ իրականացնելու  համար պետք անցնել հետևյալ հիմնական փուլերով.

1.    Նախնական պլանավորում եւ նպատակների սահմանում․ նախ անհրաժեշտ է հասկանալ, թե ինչ խնդիրներ է պետք լուծել CRM համակարգով, սահմանել նպատակները և աշխատանքային հոսքերի օպտիմալացման ուղիները:

2.    CRM համակարգի ընտրություն․ ձեր բիզնեսին հարմար լուծումը ընտրելու համար կարևոր է հաշվի առնել ֆունկցիոնալությունը, ինտեգրման հնարավորությունները և բիզնեսի կարիքները:

3.    Տվյալների նախապատրաստում եւ ներմուծում․ հավաքվում են անհրաժեշտ տվյալները, մաքրվում են ավելորդ տեղեկությունները, և դրանք ներմուծվում են նոր համակարգ:

4.    CRM-ի հարմարեցում բիզնեսի կարիքներին․ կարգավորվում են բոլոր մոդուլներն ու ֆունկցիաները, ստեղծվում են ավտոմատացման սցենարներ, սահմանվում են աշխատակիցների դերերը:

5.    Աշխատակիցների վերապատրաստում․ աշխատակիցներին մենք սովորեցնում ենք ոչ միայն CRM-ի ֆունկցիաները, այլև գաղափարը, թե ինչպես է այն փոխում աշխատանքի մշակույթը։ Արդյունքում, աշխատակիցները ոչ թե, ասենք, կոծկում են հաճախորդի բողոքը, այլեւ շահագրգիռ են լինում դա համակարգ ներմուծելու, քանի որ գիտակցում են, որ խնդիրը լուծելուց է կախված հաճախորդի լոյալությունն ու ընկերության հեղինակությունը:

6.    Փորձարկում եւ շտկումներ․ նախքան պաշտոնական գործարկումը համակարգն անցնում է փորձարկումների փուլ հնարավոր խնդիրների բացահայտման և շտկման համար:

7.    Գործարկում եւ ակտիվ օգտագործում․ համակարգը պաշտոնապես ներդրվում է ամբողջ թիմի աշխատանքում, և սկսվում է տվյալների ակտիվ ներմուծումն ու օգտագործումը:

8.    Հետադարձ կապ եւ կատարելագործում․ համակարգի արդյունավետությունը շարունակաբար վերահսկում ենք, պահում ենք թիմի հետ հետադարձ կապը և, անհրաժեշտության դեպքում, ավելացնում նոր ֆունկցիաներ:

Consulting CRM Stages Of Implementing Arm