CRM կառավարման համակարգ ․հաճախորդի տվյալները կապիտալ են
« CRM կառավարման համակարգ »-ը վերածում է հաճախորդների տվյալները գործիքների կիրառելով հաճախերդների հետ փոխհարաբերությունների կառավարում ՝ խթանեք վաճառքը և բարելավեք սպասարկում։
Երբ հաճախորդը մտնում է ձեր խանութ կամ այցելում ձեր կայք, նա թողնում է ոչ միայն իր անունը կամ էլեկտրոնային փոստը, այլև մի ամբողջ պատմություն իր մասին՝ նախորդ գնումների, նախասիրությունների, հարցերի ու դիտարկումների մասին։ Այս տեղեկությունը բիզնեսի համար կարող է դառնալ ամենաթանկարժեք գործիքը։ Հենց այստեղ է, որ եթե դուք CRM համակարգ ունեք այն սկսում է գործել որպես ձեր բիզնեսի «հիշողություն», որը կօգնի ոչ միայն հետևել, այլև ճիշտ վերլուծել այն բոլոր տվյալները, որոնք դուք հավաքում եք ամեն օր։
Սովորաբար, սկսնակ բիզնեսները հաճախ իրենց ուշադրությունը կենտրոնացնում են միայն ապրանքների կամ ծառայությունների վաճառքի վրա՝ պլանավորելով իրենց մարքեթինգը կամ վաճառքները՝ առանց մանրամասն վերլուծելու իրենց հաճախորդների վարքագիծը։ Բայց իրականում հենց տվյալների համակողմանի վերլուծությունը կարող է դառնալ նոր ռազմավարությունների հիմք՝ բարելավելով ինչպես վաճառքը, այնպես էլ հաճախորդների հավատարմությունը։ Ձեր CRM հաճախերդների հետ փոխհարաբերությունների կառավարում համակարգը դառնում է այն ուժեղ գործիքը, որը ոչ միայն պահպանում է այդ տվյալները, այլև օգնում փարատել ավելորդ կասկածները և ստեղծել իրական ու արդյունավետ պատկերացում ձեր հաճախորդի որոշումների մասին։
Հաճախորդների վարքագիծը ուսումնասիրելու միջոցով կարող եք տեսնել, թե որոնք են հաճախորդների հիմնական նախասիրությունները, որ փուլում են նրանք հաճախ կանգ առնում կամ ինչպիսի մարքեթինգային նախաձեռնություններ են առավելապես գրավում նրանց։ CRM կառավարման համակարգ ի պահած տվյալները ներառում են ոչ միայն անձնական տվյալներ, այլև գնումների պատմությունը, նախորդ փոխգործակցությունները և հետաքրքրությունները, թույլ են տալիս ստեղծել հատուկ առաջարկներ՝ լիովին հիմնված հաճախորդի նախասիրությունների վրա։ Այսպիսով, դուք կարող եք կանխատեսել և առաջարկել այնպիսի ապրանքներ կամ ծառայություններ, որոնց, ամենայն հավանականությամբ, նա կվստահի։
Մեր օրերում, երբ մրցակցությունն ուժեղ է, այսպիսի ճշգրտված մարքեթինգի ռազմավարությունները կարող են լինել այն մեծ տարբերությունը, որը կունենա ձեր ընկերությունը մրցակիցների համեմատ եւ կբարելավի հաճախորդների հետ հարաբերությունները։ CRM կառավարման համակարգ կիրառելը ոչ միայն հնարավորություն են տալիս կառավարել տվյալները, այլև հուշում են ինչպես ճիշտ օգտագործել դրանք։ Օրինակ, դուք կարող եք նախորդ գնումների տվյալները հաշվի առնել հասկանալու համար, թե որ ապրանքները կամ ծառայություններն են առավելապես հետաքրքրում ձեր հաճախորդին եւ, ըստ այդմ, կարող եք ստեղծել ուղղորդված մարքեթինգային արշավներ։
Այս համակարգը, սակայն, չի սահմանափակվում միայն տվյալների պահպանմամբ կամ վերլուծությամբ։ CRM համակարգ ճիշտ ներդնելիս նրանց ֆունկցիաները կարող են օգտագործվել նաև որպես բիզնեսի ռազմավարության զարգացնող ինժեներ՝ օգնելով ձեզ հասկանալ հաճախորդների վարքի փոփոխությունները, համեմատելու բիզնեսի գործունեությունը տարբեր ժամանակահատվածներում և գնահատելու այն ռազմավարությունները, որոնք ավելի հաջողակ են եղել։ Օրինակ, ձեր անցկացրած մարքեթինգային արշավների արդյունքները կարող եք համեմատել անցյալ նախագծերի հետ, որպեսզի տեսնեք, թե որոնք են տվել առավելագույն արդյունք։
Հաճախորդների տվյալների արդյունավետ օգտագործումը ոչ միայն բարելավում է մարքեթինգի ռազմավարությունը, այլև օգնում է վերահսկել վաճառքները։ CRM կառավարման համակարգ ի վերլուծությունը կարող է ասել ձեզ, թե որ հաճախորդներն են ամենաշատը գնում որոշակի ապրանքներ եւ դուք կարող եք առաջարկել նրանց այդ եւ այլ ապրանքներ։
Հնարավորությունները կդառնան անսահմանափակ, եթե կարողանաք ճիշտ մշակել ձեր ձեռքի տակ եղած տվյալները։ Ինչպես նախկինում նշել ենք, CRM կառավարման համակարգ ը ոչ միայն կարող է լինել ձեր տվյալների պահոցը, այլեւ դառնալ բիզնեսի հիմնական գործիքը՝ ավտոմատացնելու մարքեթինգը, վերահսկելու հաճախորդների հետ հարաբերությունները և նպաստելու վաճառքի աճին։ Հաճախորդները տպավորվում են, երբ զգում են, որ իրենց հետ շփվելիս հասկանում եք իրենց կարիքները եւ նախասիրությունները։ Եթե ապահովեք այսպիսի պրոֆեսիոնալ մոտեցում՝ հաճախորդը ոչ միայն կրկին կվերադառնա, այլև կդառնա ձեր բիզնեսի հավատարիմը։
Como Code ընկերությունը հենց այս մոդելին հետևող օրինակներից է։ Նրա CRM կառավարման համակարգ ը ոչ միայն կենտրոնացած է հաճախորդների տվյալների հավաքագրման վրա, այլև թույլ է տալիս օգտագործել դրանք արդյունավետորեն եւ ստեղծել առավելագույն արժեք հաճախորդի և բիզնեսի համար։ Como Code-ի CRM համակարգ ի միջոցով տվյալները վերածվում են գործիքների, որոնք խթանում են վաճառքը և ստեղծում հարաբերություններ, որոնք հիմնված են վստահության և փոխադարձ հետաքրքրության վրա, կարդալ ավելին-»։
CRM համակարգ նյութեր այլ աղբյուրներից՝